close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תפריט מנצח לאירועים קטנים בסטייל

מערכת שורשיט טבת, תשעה10/01/2015

הטרנד החדש הוא לבחור תפריט מנצח לאירוע קטן עם הרבה סטייל

תגיות:

אם בעבר היה נהוג להזמין חברות קייטרינג רק לאירועים גדולים ומרובי משתתפים, הרי כיום הטרנד החדש הוא לבחור תפריט מנצח לאירוע קטן עם הרבה סטייל, וליהנות מחוויה קולינרית משובחת. ידוע כי ישראלים אוהבים לחגוג וליהנות מהחיים, ואין כמו הפקת אירוע קטן וייחודי כדי לרגש את המוזמנים ולהעניק להם חוויה מקורית ומיוחדת. כדי להפיק אירוע קטן בסטייל יש להתחשב בפרמטרים רבים שיחד יוצרים אירוע בסטייל, לדוגמה תפריט עשיר ומגוון הכולל מנות גורמה מעוצבות ומוקפדות מחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד, עיצוב שולחנות, צוות מלצרים מנוסה להגשת האוכל, תפאורה ייחודית בהתאמה לקונספט

האירוע ועוד. מדריך זה יסייע לכם לבחור תפריט מנצח לאירועים קטנים בסטייל.

ייעוץ קולינרי ובחירת תפריט בהתאם לסוג וסגנון האירוע
חברת קייטרינג לאירועים קטנים מציעה הרבה מעבר למנות מושקעות וטעימות. השף של החברה יכול לסייע לכם להרכיב תפריט מנצח וייחודי לאירוע שלכם בהתאמה מלאה לטעמכם האישי, לאורח חייכם ולסוג האירוע. חשוב להדגיש כי בחירת התפריט הינה קריטית להצלחת האירוע לכן חשוב לפנות לחברת קייטרינג המתמחה באירועי קונספט קטנים ומציעה ייעוץ קולינרי ותפריט עשיר ומגוון.

השף המקצועי והמנוסה יכול להרכיב עבורכם תמהיל מנות גורמה מושקעות ומוקפדות מחומרי גלם טריים, בהתאם לעונה. יש לציין כי חברת קייטרינג לאירועים קטנים מתמחה במגוון סגנונות בישול ולכן ניתן לבחור בתפריט עשיר ומגוון הכולל בין היתר מנות נבחרות מהמטבח הצרפתי, האיטלקי, האסייתי והים תיכוני.

אירוע בסטייל
כל אחד רוצה כי האירוע שלו יהפוך לשיחת היום ולפיכך חשוב להשקיע זמן ומחשבה על מנת להפיק אירוע מושלם. למעשה, כל אירוע יכול להיות בסטייל כל עוד מקפידים על אוכל טעים ועשיר בטעמים המוגש בבופה או באמצעות צוות מלצרים של חברת הקייטרינג. חשוב לוודא עם חברת הקייטרינג כי זו מספקת כלי הגשה מעוצבים המתאימים לסוג וסגנון האירוע, במידת הצורך ניתן לשכור כלי הגשה ואוכל מחברות המתמחות בכך. ניתן להגיש מאכלים בכלים אותנטיים התורמים ליוקרה של האירוע וחשוב לעצב את השולחנות באמצעות מפות יפות, סכו"ם איכותי ויוקרתי, סידורי פרחים, נרות יפים, מפיות מקופלות וסט תואם של צלחות וכוסות.

אירוע שכולו חוויה קולינרית מרהיבה
כאמור, איכות האוכל הינה קריטית להצלחת האירוע. ידוע כי אחרי האירוע האורחים ממשיכים לדבר עוד זמן רב בעיקר על האוכל שהוגש להם. לכן, חשוב לבחור חברת קייטרינג לאירועים קטנים, המתמחה בתפריטים מקוריים ומרגשים לאירועים בסטייל, ומציעה בין היתר גם סיוע וייעוץ בכל הנוגע להפקת האירוע, לרבות סידור ועיצוב שולחנות, ריהוט יוקרתי בהתאמה לסגנון האירוע והסטייל המועדף, אפשרות להשכרת כלים מעוצבים ומהודרים, פריטי נוי ליצירת אווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית ועוד.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להפיק אירוע קטן בסטייל עליכם לבחור בקפידה חברת קייטרינג המציעה ניסיון עשיר, מגוון תפריטים וחוויה קולינרית מרהיבה ומעוררת השראה.    

לקריאה אודות 9 טיפים שיעזרו לכם עם בחירת הקייטרינג לחצו כאן  

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה